خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار شیراز انجام گرفت؛

قاسم مهدوی مشاور فرماندار شهرستان شیراز در امور ایثارگران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۶۶۹

فرماندار شیراز گفت: انتخاب مشاو در امور ایثارگران موجب بهبود در پیگیری امور ایثارگران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، لطف الله شیبانی در آئین معارفه مشاور فرماندار شهرستان شیراز در امور ایثارگران بیان کرد: خلا مشاور برای پیگیری امور ایثارگران شهرستان شیراز در فرمانداری شیراز احساس می شد و در نهایت این تصمیم با همفکری گرفته شد.

وی گفت: از ابتدای قرار گرفتن در جایگاه فرماندار شیراز، برای انتخاب شخص مناسبی در این جایگاه اقدام و بررسی به عمل آورده شد.

شیبانی با بیان اینکه حدود 50 درصد جمعیت فارس و بیش از 80 درصد مسائل استان در شهرستان شیراز است ، بیان کرد: آمار خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان نیز در شهرستان شیراز بیش از سایر نقاط استان است  و این موضوع ضرورت وجود یک مشاور در این زمینه را نشان می دهد. 

شیبانی ابراز امیدواری کرد که این انتصاب آغازی برای پیگیری بهتر امور ایثارگران شهرستان شیراز باشد و حضور شماری از مسئولان و ایثارگران را در این محفل ارج می نهیم. همچنین پاسدار محمدنبی رودکی فرمانده لشکر ۱۹ فجر سپاه در دوران دفاع مقدس در این آئین گفت: اصل تصمیم مبارک بود و باید تلاش شود تا در مسیر ایثارگران و شهدا خدمت شود.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین و عاشورا  دو  درس  برای ما داشت، بیان کرد:درس اول اینکه برای دفاع از اسلام و قرآن همه چیزمان را فدا کنیم و بگذریم و درس دیگر در مکتب سیدالشهدا این است که دشمن با همه قدرت و زوری که دارد آسیب پذیر است.

رودکی ابراز امیدواری کرد که با این انتصاب به مراجعات ایثار گران به فرمانداری شیراز مدیریت و به خوبی پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز