خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می دهد:

تعلل هلال احمر در امدادرسانی به عشایر گرفتار کوه سفید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۲۶

به رغم ادعای هلال احمر استان‌های خوزستان و چهارمحال بختیاری مبنی بر امدادرسانی به ۱۵ خانوار گرفتار شده در سیل منطقه تبلیته کوهرنگ، این اهالی از اتمام آذوقه و نیاز فوری به کمک‌رسانی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تعلل هلال احمر هر لحظه شرایط را برای عشایر گرفتار در منطقه تبلیته سخت‌تر می‌کند. عشایری که به‌شدت نیازمند کمک‌رسانی هستند و به هر دری که تا کنون زده‌اند بسته بوده است.

این عشایر که هم اکنون به دنبال بارش‌های متوالی مانسون در منطقه تبلیته، در مرز کوه سفید «میان خوزستان و چهارمحال بختیاری» گیر افتاده‌اند، امروز نیز در تماس با خبرنگار ایلنا از عدم کمک‌رسانی هلال احمر خبر دادند.

این عشایر می‌گویند: در چندین مرحله دچار سیل‌زدگی شده‌اند و هیچ‌گونه آذوقه‌ای برای آنها باقی نمانده است و در حال حاضر شورای آنها در دفتر فرمانداری ایذه نشسته است اما توجهی به مطالبات آنها نمی‌شود.

آنها افزودند: به‌شدت نیازمند امدادرسانی هستیم.

لازم به ذکر است، در چند روز گذشته، هلال احمر خوزستان به ایلنا گفته بود که این خانواده‌ها در محدوده چهارمحال بختیاری قرار دارند و با همکارانشان در آن استان هماهنگی صورت گرفته است.

هلال احمر چهارمحال نیز در ابتدا این موضوع را تکذیب کرد و بعد از پیگیری ایلنا، از برنامه‌ریزی برای امدادرسانی به این خانواده‌های گرفتار خبر داد که این امدادرسانی تا لحظه تنظیم این خبر صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز