خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از امین یزدانی؛

فولاد خوزستان در بازار نقل و انتقالات موفق عمل کرد/هیچ بهانه‌ای برای قرار نگرفتن در کورس قهرمانی قابل پذیرش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۲۰۳

امین یزدانی(کارشناس فوتبال) در یادداشتی نوشت: فوتبال تیم فولاد خوزستان در بازار نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر موفق عمل کرده و تقریباً هرآنچه که کادر فنی از مدیریت طلب کرده بود اجرایی شده و هواداران هیچ بهانه‌ای برای قرار نگرفتن در کورس قهرمانی را نمی‌پذیرند.

تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و‌ نفت مسجدسلیمان سه تیمی هستند که در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران نماینده استان خواهند بود.

زیر نگاهی کوتاه و گذرا بر عملکرد و برنامه‌ریزی‌های مدیران و کادر فنی این سه تیم می‌اندازیم تا پیش از به صدا درآمدن زنگ رقابت‌های بیست و دومین نسخه لیگ برتر فوتبال کشورمان، بهتر با روند جذب بازیکنان، شکل آماده‌سازی و روند کلی آن‌ها قرار گیریم.

باشگاه فولاد خوزستان که سابقه ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر، یک جام‌ حذفی و یک سوپر جام کشور را در کارنامه دارد، به نوعی برند فوتبال خوزستان نامیده می‌شود و از زیر ساخت‌های بروز و مدرنی برخوردار است.

این باشگاه در بازار نقل و‌ انتقالات فصل جاری از بودجه قابل توجهی بهره گرفت و مدیران باشگاه توانستند بازیکنان مورد توجه و‌ پسند کادر فنی و همچنین آماده سازیِ پیش فصلِ بسیار مطلوبی را برای کادر فنی و بازیکنان فراهم کنند و تقریباً هرآنچه را که سرمربی و‌ سایر کادر فنی این تیم از مدیریت باشگاه طلب کرده بودند، بدون کمترین کاستی اجرایی کردند.

قطعاً با چنین روند و مسیر رو به رشد این فصل فولاد، سطح توقع و‌ انتظارات هواداران آتشین مزاج این تیم از کادر فنی بسیار بالا بوده و همین امر ممکن است که کادر فنی، بازیکنان و حتی مدیریت باشگاه را به شدت تحت فشار قرار دهند چراکه آن‌ها به همراه نکونام، پس از کسب سهمیه در فصل نخست، قهرمانی در جام حذفی در فصل دوم و فتح سوپر جام‌ و راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا درفصل سوم، درفصل جاری به چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کند.  

فولاد در تمامی خطوط تیمی از بازیکنان‌ بزرگ و‌ اسم و‌ رسم داری برخوردار بوده و هیچ بهانه‌ای برای قرار نگرفتن در کورس قهرمانی از سوی هواداران و علاقه‌مندان فوتبال خوزستان از طرف کادر فنی و‌ مدیریت قابل پذیرش نیست.

هرچند در فوتبال مدرن امروزی نمی‌توان قاطعانه از کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آورد، اما فولاد کنونی چنین پتانسیلی را دارد.

نکونام‌ و‌ شاگردانش برای قهرمانی در فصل جاری با تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تاحدودی گل گهر رقابت تنگاتنگی درپیش خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز