خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

حضور 11 ورزشکار و مربی مرکزی در رقابت‌های ورزشی کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۴۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 11 ورزشکار ملی پوش و مربی تیم‌های ملی از استان در پنجمین دوره رقابت های ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه کشور ترکیه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عابد حقدادی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون‌های مربوطه و حضور این ورزشکاران و مربیان در اردوهای آمادگی و نهایی که در ماه‌های اخیر برگزار شد، برای حضور در این رویداد مهم، 8 ورزشکار در رشته های مختلف و 3 مربی ورزشی از استان مرکزی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه پنجمین دوره رقابت های ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مرداد ماه سال جاری در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود، ادامه داد: «حسین رسولی» ورزشکار استان مرکزی در رشته دوومیدانی و پرتاب دیسک به عنوان ورزشکار اصلی تیم ملی کشور از این استان در این رقابتها شرکت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: «علی زند»، «میلاد فرازمهر»، «مجید نیکوهمت»، «ابوالفضل شهرجردی» به عنوان ورزشکاران استان مرکزی در رشته کاراته و «قاسم شهرجردی» از مربیان این استان به عنوان مربی تیم ملی کاراته کاتا کشورمان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

حقدادی تصریح کرد: «محمدرضا حمیدی» از اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران و «سعید نجفی» از تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشور نیز در این مسابقات به عنوان ورزشکاران استان مرکزی و «وحید احمدی» از مربیان این استان به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می‌کنند.

وی بیان داشت: «زهرا کریمی» نیز به عنوان ورزشکار استان مرکزی در تیم ملی والیبال و «راضیه فرجی پور» به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران از دیگر مربیان این استان نیز در پنجمین دوره رقابتهای ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز