خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

مصرف برق در مرکزی برای چهارمین بار رکورد زد / رکود جدید مصرف برق در استان به 1260 مگاوات رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۱۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: رکود جدید مصرف برق در هفته دوم مرداد ماه سال جاری در استان مرکزی به 1260 مگاوات رسیده است. بر این اساس مصرف برق در استان مرکزی برای چهارمین بار رکورد زده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود محمودی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه های استان مرکزی، افزود: نیاز مصرف برق در استان مرکزی در هفته سوم مرداد ماه سال جاری به 1300 مگاوات نزدیک می شود. 

وی ادامه داد: با این شرایط ضرورت دارد در این ایام گرم، تمام مشترکین برق به ویژه صنایع و کشاورزان به میزان 250 مگاوات صرفه جویی کنند. همچنین انتظار می رود با صرفه‌جویی 10 درصدی مشترکین به ویژه مشترکین خانگی، روزهای باقیمانده تابستان با موفقیت عبور شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: همچنین نیاز است مراقبت لازم و همکاری در طرح های مدیریت مصرف برق، به عمل آورده شود. در این راستا لازم است با کاهش مصارف غیرضروری به ویژه در ساعات اوج بار، همراهی و همکاری لازم با مجموعه صنعت برق استان، برای تأمین برق مطمئن و پایدار انجام شود. 

محمودی تصریح کرد: عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعتهای اوج بار در بازه های زمانی 13 تا 17:30 و 20:30 تا 23، استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف نظیر SMD ‌ها و LED ها، تنظیم دمای آسایش روی 26 درجه و استفاده از دور کند کولر آبی و نصب سایبان بر روی کولرهای آبی از جمله روش‌های ساده و کم هزینه‌ برای مدیریت مصرف است. 

وی بیان داشت: وجود بارش های موسمی و ابرهای همرفتی باعث گرمای شدید و غیرقابل تحمل و در نتیجه افزایش مصرف برق شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز