خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

تمهیدات لازم برای تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در استان مهیا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۵۲

استاندار لرستان با تاکید بر تزریق دوز یادآور واکسن در استان، گفت: تمهیدات لازم برای تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در استان مهیا است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه -پانزده مرداد ماه - در حاشیه جلسه  ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با محوریت بررسی وضعیت کشور به لحاظ بیماری کرونا و با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه در ایام عزاداری محرم برگزار شد اظهار داشت : با توجه به روند خوب تزریق دوز های اول و دوم واکسن در سطح استان، ضرورت دارد به منظور بالا بردن سطح ایمنی جامعه در مقابل ویروس کرونا، از تزریق دوز های یادآور نیز استقبال به عمل آید.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز موضوع استقبال از تزریق دوز یادآور واکسن کرونا مورد تاکید قرار گرفت و در این رابطه تمامی تمهیدات برای حضور مردم در مراکز واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل اندیشیده شده است.

 استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به افزایش نسبی تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در کشور طی هفته های اخیر، بسیار مهم است که افراد دارای بیمار هایی زمینه ای، سالمندان و سایر رده های سنی نسبت به تزریق دوز های سوم و چهارم توجه بیشتری داشته باشند. 

 زیویار در خصوص رنگ بندی استان گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، شهرستان های خرم آباد، پلدختر، الیگودرز، بروجرد و دلفان در وضعیت قرمز، سلسله و کوهدشت در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند وی در پایان تاکید کرد: با توجه به وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از هم استانی ها می خواهیم که کمافی السابق از ماسک استفاده کرده و با پرهیز از حضور در تجمعات، فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز