خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان:

شاخص اجرای طرح هادی در صومعه سرا ۵۱ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۴۱

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای طرح هادی در ۱۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار صومعه سرا گفت: شاخص اجرای این طرح در صومعه سرا ۵۱ درصد است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، حامد دائمی امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن صومعه سرا به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای صومعه سرا به ویژه در حوزه گردشگری موجب شده که اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد و توسعه و آبادانی روستاهای این شهرستان اهمیت ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: فرمانداری صومعه سرا در رفع مشکلات روستاییان بخصوص در بخش عمران و آبادانی روستاها همکاری تنگاتنگی با بنیاد مسکن استان گیلان دارد.

دائمی با اشاره به اینکه صومعه سرا دارای ۱۵۲ روستا بوده که از این تعداد ۱۴۱ روستا بالای ۲۰ خانوار و شاخص تهیه طرح هادی شهرستان ۱۰۰ درصد است، ادامه داد: شاخص ملی اجرای طرح هادی ۵۰ درصد بوده که این شاخص در صومعه سرا ۵۱ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان اضافه کرد: در ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان این طرح اجرا شده است.

گام‌های مهم بنیاد مسکن در محرومیت زدایی

فرماندار صومعه سرا نیز در ادامه این جلسه نقش و جایگاه ویژه بنیاد مسکن در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به روستاها را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دارای توان فنی، تجربه و تواضع و تسلط کاری بالایی هستند.

مهدی صفاتی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه رشد و توسعه استان افزود: باید دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و پتانسیل‌های بنیاد مسکن در حوزه‌های مختلف به خوبی استفاده کنند.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: امیدوارم مدیریت جدید این نهاد در شهرستان صومعه سرا با تعاملات سازنده بتواند گام‌های موثرتری در راستای پیشرفت و آبادانی این شهرستان بر دارد.

در پایان اسماعیل صبور به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان صومعه سرا معرفی و از خدمات رضا جوادی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز