خبرگزاری کار ایران

در همایش شیرخوارگان چهارباغ البرز:

یک هزار قوطی شیرخشک بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۱۲۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ البرز گفت: همزمان با برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای شهرستان چهارباغ استان البرز یک هزار قوطی شیرخشک بین خانواده های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ  پاسدار حسین حسنیان، امروز در حاشیه همایش شیرخوارگان حسینی که در مصلای شهرستان چهارباغ برگزار شد ضمن تقدیر از افراد خیر، بسیجیان و دیگر دست اندرکارانی که در تهیه و توزیع یک هزار قوطی شیر خشک مشارکت فعال داشتند، اظهار کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی یکی از سنت‌ های دینی، اسلامی و شیعی ما مسلمانان است که همه ساله در کشورهای مسلمان برگزار می شود.

وی این مراسم  را نمایانگر  واقعه عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت: برگزاری آن تداعی‌کننده محکومیت کودک‌ کشی و جنایات دشمنانی همچون آل‌سعود در کشتار کودکان بی‌گناه کشور تحت ستم  یمن است.

وی ترویج فرهنگ شیرخوارگان حسینی را اقدامی زیربنایی برای تربیت و هدایت نسل‌های آینده به سمت استکبار ستیزی و ظلم‌ستیزی عنوان کرد.

حسنیان گفت: اگر امروز دشمنان ما از برگزای سنت حسنه عزاداری ایام محرم وحشت دارند ، صرفا به خاطر مطرح شدن واقعیت های عاشورای حسینی و تداوم مبارزه مردم تحت ستم با مستکبرین جهانخوار در سراسر گیتی تا برقراری عدل الهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز