خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

اطلس جامع مزارع پرورش ماهی الیگودرز تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۰۷۱

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلسی از مزارع پرورش ماهی این شهرستان در پهنه جغرافیایی مشخص شود.

به گزارش ایلنا، محمد خدابخشی در حاشیه بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از مزارع خسارت دیده پرورش ماهی الیگودرز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه عمده مزارع پرورش ماهی شهرستان در بخش‌های مختلف متحمل آسیب شده‌اند، عنوان کرد: به منظور بررسی جدی خسارت‌ها به فعالان این حوزه از معاون وزیر جهاد و رییس سازمان شیلات کشور دعوت کردیم که به الیگودرز سفر کند.

‌وی افزود: در جلساتی که داشتیم مقرر شد استهمال وام‌های آبزی پروران خسارت دیده  از طریق ستاد مدیریت بحران در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته دیگر اینکه  خسارت ها از طریق ستاد بحران برآورد و به هیات دولت ارائه شود، زیرا  قانون بودجه هر ساله مبلغی را برای موضوع بحران  پیش بینی می‌کند.

خدابخشی با اشاره به اینکه الیگودرز قطب تولید ماهیان سردابی است، عنوان کرد: یکی از خواسته‌های ما این است که اداره شیلات جا و مکان مشخصی داشته باشد و در همین رابطه قرار شد ساختمانی را به اداره شیلات اختصاص دهند.

وی بیان کرد:  تقاضای دیگر این است که باتوجه به صعب العبور بودن و گسترده بودن منطقه یک ماشین کمک دار را به اداره شیلات اختصاص دهند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت مناسب برای مزارع پرورش ماهی شهرستان از دیگر مواردی بود که مطرح کردیم، گفت: مقرر شد اطلسی از مزارع پرورش ماهی الیگودرز در پهنه جغرافیایی مشخص شود.

خدابخشی افزود: همچنین قرار شد در مزارع پرورش ماهی که زیرساخت ها کافی نیست سازمان شیلات از اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ی برای تکمیل زیر ساخت ها ورود کند.

وی بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های بخش شیلات از جمله برق فراهم علاوه بر کمک به تولید کاهش خسارت‌ها را هم به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز