خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از بخش صیدون؛

مناطق شرقی خوزستان تحت‌تأثیر مونسون قرار گرفتند/ خسارات وارد شده برای انعکاس به هیئت دولت برآورد شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۹۵۰

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های متولی باید خسارات وارد شده را جهت انعکاس به هیئت دولت برآورد کنند تا در جریان تصمیمات برای مناطق سیل‌زده، خسارات وارده به خوزستان را نیز مدنظر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز پنج‌شنبه ۱۳ مردادماه در حاشیه بازدید از بخش صیدون اظهار داشت: برخی از مناطق کشور بیش از یک هفته است که تحت‌تأثیر سامانه سیل زا قرار دارد؛ این سامانه بخش‌هایی از استان خوزستان را نیز فراگرفته است.

استاندار خوزستان با اشاره به مناطق تحت اثر از سامانه مونسون در استان خوزستان، بیان کرد: این سامانه بخش‌های شرقی استان از جمله شهرستان‌های باغملک، ایذه، صیدون، قلعه‌تل، میداوود، بهبهان، دزپارت و بخش‌هایی از رامهرمز را تحت‌الشعاع قرار داد و خسارات عمده‌ای را به مزارع، باغات کشاورزان و برخی از منازل وارد کرده است.

خلیلیان تصریح کرد: در این بازدید رسیدگی به امور مردم، برآورد خسارت‌ها و اقداماتی که باید پس از سیل انجام شود، مدنظر قرار گرفت.

وی در پایان پیرامون پرداخت خسارت به حادثه‌دیدگان سیل و ضرورت برآورد خسارت‌ها از سوی دستگاه‌های متولی، گفت: دستگاه‌های متولی باید خسارات وارد شده را جهت انعکاس به هیئت دولت برآورد کنند تا در جریان تصمیمات برای مناطق سیل‌زده، خسارات وارده به خوزستان را نیز مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز