خبرگزاری کار ایران

بستری ۵۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۸۰

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۵۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند که سهم بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از این تعداد ۴۶۵ نفر است.

به گزارش ایلنا از مشهد،  محمد پهلوان افزود: همچنان علاوه بر افزایشی بودن روند ابتلا و میزان بستری شدگان مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی میزان بستری شدگان بدحال نیز رو به افزایش است به طوری که طی ۱۰ روز گذشته میزان بستری شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان با افزایش ۱۵ درصدی از ۱۱۲ به ۱۲۹ بیمار بدحال رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۱۱ نفر از مبتلایان بدحال کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده اند که از این تعداد ۱۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

پهلوان افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۸۶ بیمار مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز