خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو ایلنا مطرح شد:

معاون دیپلماسی واقتصادی وزارت امور خارجه به گلستان سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۷۶۲

دستیار اموربین الملل استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان گلستان گفت: معاون دیپلماسی و اقتصادی وزارت امورخارجه در راس یک هئیت چهارنفره در روز جمعه (۱۴ مرداد) به گلستان سفر می کند.

ذولفقار امیرشاهی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: در چند وقت اخیر با پیگیرهای مکرری که انجام دادیم مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران به استان سفر می کند و از مناطق مرزی گلستان واینچه برون ومنطقه آزاد بازدید خواهند داشت.

وی ادامه داد: نشست های با مدیران اقتصادی، صاحبان صنایع وتجار استان ترتیب داده شده است وهدف از این سفر ارزیابی وتحیلیل از مناسبات اقتصادی استان با جهان خارج بویژه  همسایگان است.

امیرشاهی بیان کرد: گلستان ظرفیت وتوامندی های زیادی دارد وهمچنین یک منطقه استراتژیک در کشور محسوب می شود که میتواند درتوسعه ومناسبات اقتصادی کشور نقش مهمی ایفا کند‌.

وی تصریح کرد: دراین سفرمعاون دیپلماسی وزارت امورخارجه را مدیرستاد هماهنگی اقتصادی وزارت امور خارجه، مشاور و کارشناس ارشد حوزه اقتصادی همراهی می کنند.

وی بیان کرد: سرمایه گذاران داخلی وخارجی دراستان ورود پیدا کنند و نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان تمام بسترهای برای هر دو گروه سرمایه گذار فراهم می کند.

وی گفت : هم اکنون دو پرواز خارجی به مقصد اکتائو قزاقستان ونجف عراق از فرودگاه گرگان انجام می شود وانشاالله پروازهای استانبول و عشق آباد در دستور کار ما قراردارد.

وی خاطر نشان کرد: خوشتبختانه بسیاری از موانع برای سرمایه گذاری برطرف شده و استان جاذبه های مختلف در زمینه های مختلف دارد و گلستان بسترهای مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز