خبرگزاری کار ایران

به همت سپاه ثارالله شیراز؛

رزمایش کمک مؤمنانه ویژه کارگران روزمزد شیراز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۷۵۱

رزمایش کمک مؤمنانه ویژه کارگران روزمزد شهر شیراز به همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) و در ایام دهه اول محرم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز چهارشنبه ١٢ مرداد در رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه ویژه کارگران روزمزد شیراز، با بیان اینکه ناحیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی پیشقدم بوده است، گفت: ناحیه ثارالله شیراز در مباحث دیگر غیر از بسته‌های معیشتی فعال بوده و در سیل اخیر هم در خدمت رسانی به سیل زدگان در حوزه استحفاظی در صحنه بوده است.

سرهنگ علیپور با اشاره به اینکه تاکنون با همکاری بسیجیان و خیرین بیش از ۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده‌اند، عنوان کرد: هر جا که سپاه فجر فارس به ناحیه ثارالله(ع) مأموریت داد، حضور فعال داشته و مهمترین وظیفه سپاه و بسیج همین خدمت‌رسانی به مردم است.

علیپور با یادآوری میزبانی بیش از ۵۰۰ کارگر روزمزد شهر شیراز توسط این ناحیه از سپاه فارس و اهداء بسته‌های معیشتی به ایشان، ارزش هر بسته را ۶۰۰ هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این ناحیه از ابتدای کرونا تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

ساخت ۱۷ واحد و ترمیم ۴۵ منزل مسکونی، از دیگر خدماتی بود که فرمانده ناحیه سپاه ثارالله شیراز به آن اشاره و یادآوری کرد که این اقدامات در ایام مبارزه با کرونا انجام شده است.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس نیز به خبرنگاران گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با آمریکاست و این توقیق برای سپاه حاصل شده است.

سرهنگ حسن کریمی، با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند، حضور بسیج در عرصه‌های مختلف کمک رسانی نظیر سیل را بی نظیر توصیف کرد.

کریمی گفت: اگر اسلام با قیام عاشورا با خون امام حسین(ع) و یارانش آبیاری و ماندگار شد، انقلاب اسلامی ما هم با ریخته شدن خون شهدا در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های جهاد، ماندگار شده است.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به شباهت‌های قیام امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی خاصه دفاع مقدس، اضافه کرد: هم قیام امام حسین(ع) و هم جنگ نابرابر ما در هشت سال دفاع مقدس، تحمیلی بود در هر دوی آنها، افرادی شهادت را همچون عسل می‌دانستند و قاسم و علی‌اکبرها کم نبودند.

کریمی اخلاص را رمز دیگر ماندگاری قیام عاشورا دانست و گفت: اگر امروز می بینید که مردم در تشییع شهدا به خصوص شهید سلیمانی عزیز چنین پرشور به صحنه می‌آیند، به واسطه اخلاق و منش آن شهدای گرانقدر و والامقام است.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به بازگشت پیکر شهید اسکندری به وطن و تشییع آن شهید بی‌سر در روز عاشورا، گفت: اگر امروز سپاه و بسیج در دفاع مقدس، در محرومیت‌زدایی در مبارزه با کرونا، در خدمت رسانی در سیل خود را در کنار مردم می‌داند واگذار خداوند است نه منت‌گذار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز