خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سوگواره «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۱۴

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان از برگزاری یازدهمین سوگواره فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» در سه بخش‌ عکس، تایپوگرافی و شعر بومی در لرستان خبر داد.

امین آزادبخت در گفت‌وگو با ایلنا از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» در استان خبر داد و گفت: به‌مناسبت ماه محرم یازدهمین سوگواره فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» در سه بخش‌ عکس، تایپوگرافی و شعر بومی در لرستان برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ عاشورایی و شناسایی استعدادهای هنری را از اهداف برگزاری این سوگواره برشمرد و افزود: این سوگواره به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان و با مشارکت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان، حوزه هنری، ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و ‌نهی از منکر لرستان برگزار می‌شود که در پایان به پنج برگزیده بخش عکس هر کدام پنج میلیون ریال و لوح تقدیر، در بخش تایپوگرافی به سه اثر برگزیده، پنج میلیون ریال و لوح تقدیر و در بخش شعر بومی به سه اثر برگزیده، پنج میلیون ریال و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

سوگواره «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود

آزادبخت با اشاره به بخش کتابخوانی و طراحی پوستر با موضوع مهدویت و سیدالشهدا(ع) در قالب این سوگواره، ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره واقع در خرم‌آباد، کوی جهادگران، ساختمان جنبی مرکز علمی کاربردی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان تا ۱۰ شهریورماه امسال تعیین شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان در خاتمه گفت: شرکت در این سوگواره برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان لرستانی بلامانع است و ثبت‌نام و ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سامانه https://roytab.ir/mahrammoharam۱۱ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز