خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

خانه‌های هلال به توسعه مناطق کم برخوردار کمک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۶۶

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خانه‌های هلال در کنار نقشی که در حوزه امداد رسانی انجام می‌دهند با حضور در مناطق کم برخوردار می‌توانند در حوزه محرومیت زدایی هم گام برداشته و به توسعه مناطق کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یعقوب سلیمانی در همایش مدیران شهرستانی جمعیت هلال احمر منطقه یک کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: جمعیت هلال احمر امروز در راستای کمک به نیازمندان و مستضعفین قدم برمی‌دارند که از ارزش بالایی برخوردار است که امدادرسانی در سیل اخیر یکی از مصادیق خدمت رسانی نیروهای هلال احمر است که همچنان هم ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه قطار طبس و اطلاع رسانی و امدادگری به موقع توسط خانه هلال در این حادثه گفت: این اقدام نشان داد که خانه‌های هلال اهمیت بالایی دارند و این مسیر باید با اندیشه ورزی و هم فکری پیش برود تا خانه‌های هلال رشد کنند؛ البته توسعه خانه‌های هلال باید هدفمند بوده و ظرفیت‌های هر منطقه را بشناسند و در خدمات در نظر داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت آموزش، هلال احمر هم باید این اصل را مد نظر قرار داده و بناباین به بهترین شکل ممکن خدمات خود را انجام دهد.

وی بیان کرد: خانه‌های هلال می‌توانند جایگاه هلال احمر را در مناطق مختلف نهادینه کرده و با ارتقای آموزش‌های همگانی بتوانند تاب آوری جامعه را افزایش دهند.

سلیمانی گفت: با توجه به اینکه حوادث مختلفی در سطح کشور اتفاق می‌افتد تشکیل و فعال کردن تیم‌های تخصصی امداد و نجات از اهمیت بالایی برخوردار است و تشکیل این تیم‌ها در خانه‌های هلال هم می‌تاند به تحولی عظیم در مناطق دور و کم برخوردار ایجاد کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز