خبرگزاری کار ایران

حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۵۵

علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی حسین عباس‌نژاد را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است.  

مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمان‌های تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسوول ثبت کشتی‌ها و صدور گواهینامه‌های دریایی و کارشناس سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی و ممیزی IMO از جمله مسئولیت‌های عباس نژاد در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

"علیرضا محمدی کرجی‌ران" مدیرکل سابق این مجموعه نیز دارای کارشناس ارشد مهندسی حمل و نقل دریایی است.

وی کار خود را در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ۲۳ تیر ۱۳۹۹ از سوی محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آغاز کرده بود.

مشاور مدیرعامل، دبیر شورای مدیران و دبیری کارگروه مقابله با تحریم در سازمان بنادر و دریا، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس اداره امور کانتینری و رییس اداره امور بندری بندر شهید رجایی و معاون دریایی و بندری بندر شهید باهنر و مدیرکلی بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز بخشی از مسئولیت‌های محمدی کرجی ران در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز