خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد؛

الزام دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به اختصاص یک درصد بودجه در حوزه پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۱۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: همه دستگاه‌های خراسان رضوی ملزم شده اند که یک درصد از بودجه خود را در پدافند غیرعامل هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق ممیزی وهزینه کرد یک درصد بودجه در پدافند غیر عامل بررسی صورت گرفته از ژنراتور‌های تولید برق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشهد، تامین برق اضطراری این مراکز واقعا نگران کننده است.

سید هادی طباطبایی در شورای پدافند غیرعامل خراسان رضوی افزود: دستگاه‌ها اجبار شده اند که یک درصد از بودجه خود را در پدافند غیرعامل هزینه کنند، با این قانون دیگر مدیران در این حوزه دغدغه بودجه‌ای نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل یک اصل است و موضوعی مقطعی نیست، گفت: هدف از اجرای پدافند غیرعامل کاستن آسیب ناشی از تهدیدات و افزایش میزان تاب آوری سیستم‌ها مقابل تهدید‌ها است.

طباطبایی ضمن ابراز رضایت از تشکیل و برگزاری کمیته‌های پدافند غیر عامل استان خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم حداکثر هر ۲ ماه با تشکیل این کمیسیون‌ها طرح‌های پدافند غیرعامل بویژه در حوزه آب شرب استان را ارایه دهیم و همچنین ببینیم چقدر به تهدید‌ها نزدیک هستیم و چقدر از تهدید‌ها فاصله گرفته ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز