خبرگزاری کار ایران

روز گذشته؛

گروگانگیری در اردبیل با ورود نوپو پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۰۰

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل گفت: عملیات ۳ ساعته نوپو برای دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان پس از ورود تیم پشتیبان به محل وقوع حادثه با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جاوید امیرانلوی، اظهار کرد: عملیات 3 ساعته نوپو برای دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان پس از ورود تیم پشتیبان به محل وقوع حادثه با موفقیت به پایان رسید.

وی ضمن تشریح جزئیات این حادثه گفت: این اتفاق در روستای صومعه اردبیل و تیراندازی فرد گروگانگیر به وقوع پیوسته و بررسی‌های اولیه این موضوع را مشخص کرده که اختلاقات شخصی با هم‌روستایی‌ها سبب این تیراندازی با اسلحه شکاری شده و در نهایت با زخمی کردن هم‌روستایی خود همسر خود را گروگان گرفته است.

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل تصریح کرد: با ورود گروهان نوپو و قرق منطقه اقدامات لازم برای چینش عوامل پشتیبان در محل انجام یافته و دستورات قضایی برای انجام مذاکره با شخص متهم محقق شده است.

امیرانلوی اعلام کرد: دو ساعت مذاکره برای دستگیری فرد گروگانگیر انجام یافت اما با توجه به عدم رغبت او نسبت به غافلگیری گروگانگیر اقدام و وی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در این حادثه گروگان هیچ آسیبی ندیده ولی گروگانگیر از ناحیه شانه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در نهایت تحویل مراجع قضایی شد و اسلحه و جلیقه کامل گلوله از وی نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز