خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره شرکت توسعه صادرات زنجان:

آماده تسهیلگری در صادرات استان هستیم /تعامل گمرک و شرکت توسعه صادرات موجب رونق وتسهیل‌گری در اقتصاد استان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۱۹

هیات مدیره شرکت توسعه صادرات استان زنجان، با بیان اینکع آماده تسهیلگری صادرات استان هستیم، گفت: تعامل گمرک و شرکت توسعه صادرات استان موجب توسعه اقتصادی ، رونق و تسهیلگری در صادرات استان، می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه صادرات استان زنجان،  اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با حضور در دفتر مدیر کل گمرک استان، ضمن اعلام همکاری همه جانبه برای رونق بخشیدن به صادرات استان، موضوعات مختلفی پیرامون توسعه تجارت استان مطرح شد.

مدیران شرکت توسعه صادرات با بیان این موضوع که این شرکت در جوار ساختمان گمرک و در بلوار راهبران واقع شده است و از آنجایی که این بلوار محل تردد تجار و فعالان اقتصادی استان زنجان و استان‌های هم‌جوار می باشد؛ لازم است به لحاظ شرایط محیطی به گونه ای مدیریت شود که در شأن تجار و بازرگانان خارجی و داخلی باشد.

 گنج خانلو مدیرکل گمرک استان زنجان،  در این دیدار ضمن تایید و استقبال از پیشنهاد حاضرین، گفت: در مورد روشنایی و نظافت بلوار راهبران که محل تردد تجار و فعالان اقتصادی می‌باشد ما هم دغدغه داریم و با دستگاه های متولی امر مکاتباتی داشته و منتظر نتیجه مکاتبات هستیم.

 پاکداد مدیرعامل شرکت توسعه صادرات استان در این دیدار با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های اخیر شرکت در جهت توسعه تجارت استان، به وضعیت نابه‌سامان محل بلوار راهبران اشاره کرد و موضوعاتی از قبیل آسفالت ریزی خیابان‌ اصلی بلوار ، ایجاد پارکینگ برای کامیون‌ها، روشنایی معابر و درخت‌کاری و رسیدگی به وضعیت فضای سبز محل را جزو برنامه‌های آینده شرکت اعلام کرد که همکاری سازمان‌ها و ادارات مختلف اعم از شهرداری، نیروی انتظامی و اداره کل گمرک میطلبد. ایشان با بیان این‌که عمده فعالیت‌های این شرکت تسهیل صادرات و توسعه تجارت استان است خواستار تعامل و همکاری بیش‌تری در این زمینه شدند.

شرکت توسعه صادرات استان زنجان در سال ۱۳۷۳ در استان و با حمایت مستقیم استاندار وقت تاسیس شده و فعالیت های مختلف اقتصادی از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی جهت معرفی محصولات استان، صادرات محصولات تولید شده در استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه تجارت و مدیریت، احداث شهرکهای صنعتی و مجتمع‌های گل‌خانه‌ای، کمک به مدیریت استان برای رفع کمبودهای مقطعی و بلند مدت با واردات موارد مورد نیاز استان و همکاری مستقیم با ستاد تنظیم بازار ،برگزاری اولین نمایشگاه ایران در ظهران عربستان، برگزاری اولین نمایشگاه ایران در باکو، تامین میوه شب عید استان به مدت پنج سال متوالی و فعالیت‌های گسترده در زمینه واردات و صادرات و احداث فاز اول مجتمع اداری و تجاری توسعه صادرات از اقدامات شرکت توسعه صادرات استان زنجان در چند سال اخیر می‌باشد.

رونق و توسعه تجارت استان با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و افزایش صادرات از اهداف آینده شرکت می‌باشد که با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز