خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت شطرنج استان یه ایلنا خبرداد؛

دو شطرنج باز قزوینی در جام قزوین موفق به کسب رتبه برتر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۱۸

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین گفت: در پایان رقابت‌های دهمین دوره جام شطرنج قزوین دو شطرنج باز استان موفق به کسب رتبه شدند.

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به نتایج جام شطرنج قزوین گفت: دهمین دوره مسابقات جام قزوین با حضور ۴۴۳ شطرنج‌باز در ۳ بخش ریتینگ بالای ۱۸۰۰ (A)؛ ریتینگ زیر ۱۸۰۰ (B) و  رده سنی زیر ۱۴ سال (C) برگزار شد.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین ادامه داد: استاد بزرگ احسان قائم مقامی از استان تهران در جدول A؛ امیر محمد علیزاده از استان تهران در جدول B و سینا رضایی پور از استان گیلان در جدول C مسابقات به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی عنوان کرد: ملیکا محمدی شطرنج‌باز برتر زیر ۱۲ سال دختران کشور که از استان قزوین شرکت کرده بود در هر ۳ بخش استاندارد؛،سریع و بلیتس با ۵/۵ امتیاز و قبول تنها یک شکست ضمن ارتقای ۷۱ واحد ریتینگ بین المللی مقام بانوی برتر را در جدول اصلی مسابقات از آن خود کرد.

این مسئول ادامه داد: استاد فیده رضا مهدوی هم شطرنج‌باز برتر زیر ۱۴ سال کشور در هر ۳ بخش استاندارد، سریع و بلیتس با ۶/۵ امتیاز و بدون شکست موفق به کسب مدال برنز در جدول اصلی مسابقات شد.

وی اظهار کرد: رادین یادگار هم نفر برتر استان قزوین شد، همچنین در جدول کمتر از چهارده سال هم محمد طه افروز از استان قزوین رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز