خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهرستان رشت خبر داد:

فرسودگی شبکه آب شرب شهری در رشت/ اصلاح و بهسازی شبکه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۵۴۹

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به فرسودگی شبکه آب شرب شهری گفت: اصلاح و بهسازی شبکه لازم و ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه شورای شهرستان رشت با حضور اعضا و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در سالن جلسات دفتر این شورا برگزار شد.

مجید عزیزی در این جلسه با اشاره به فرسودگی زیرساخت‌های شبکه آب شرب شهری در بعضی از مناطق شهرستان رشت گفت: نیاز ضروری به اصلاح و بهسازی شبکه و بهره مندی از آب شرب بهداشتی از مطالبات مهم شهروندان است که انتظار می‌رود اهتمام لازم در این خصوص به عمل آید تا در آینده نزدیک دچار مشکل نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان باید توجه‌ای ویژه به ایستگاه‌های تصفیه خانه آب شرب در سطح روستاهای شهرستان رشت داشته باشد، افزود: بهسازی و تصفیه آبی در ۱۰ روستای بخش لشت نشا بسیار ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت آب شهری در منطقه پیربازار اظهار داشت: فرسودگی چاه‌ها و قدیمی بودن کنتورهای آب شرب و هزینه‌های بالای این کنتورهای از دغدغه‌های به جای شهروندان است.

عزیزی با بیان اینکه در بخش سنگر و کوچصفهان نیز در خصوص فاضلاب شهری و شکستگی لوله‌ها مشکلات فراوانی وجود دارد، اضافه کرد: توسعه شبکه فاضلاب شهری در بخش‌های مختلف این بخش‌ها بشدت احساس می‌شود.

ریاست شورای اسلامی شهرستان رشت در ادامه افزود: درخواست می‌شود کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت توجه ویژه ای به محرومیت زدایی در بخش فرسودگی آب شهری و روستاها داشته باشد.

عزیزی با انتقاد از ادغام حوزه فعالیت شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: با ادغام این دو شرکت عملاً توان مدیریتی و اعتبارات لازم برای توسعه شبکه محدود شده و انتظار می‌رود مشکلات در این حوزه با سرعت عمل بیشتری رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز