خبرگزاری کار ایران

سخنگوی استانداری سمنان خبر داد؛

کشف دومین پیکر جانباخته سیل ایوانکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۵۳۷

سخنگوی استانداری سمنان از کشف دومین جانباخته در ادامه امدادرسانی و جستجوی مفقودان سیل ایوانکی گرمسار خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حجت الله یحیائی با بیان اینکه دقایقی پیش پیکر دومین و آخرین جانباخته حادثه سیل منطقه قره چاق شهرستان گرمسار کشف شد، گفت: بنا به اعلام محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و فرمانده عملیات مدیریت بحران و جستجوی مفقودان سیل ، پیکر جانباخته ذکر شده متعلق به مردی از اهالی استان خراسان شمالی و از پیمانکاران اداره کل منابع طبیعی شاغل در شهرستان گرمسار بوده که به علت گرفتار شدن در سیل ناگهانی این‌ منطقه جان خود را از دست داد.

 سخنگوی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: جسد مکشوفه تحویل دستگاه‌های مربوطه شد و با احتساب این پیکر کشف شده آمار افراد پیدا شده به ۲ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، براثر جاری شدن سیل در منطقه چاهک و قره چاق شهرستان گرمسار ،  با حضور میدانی و دستور استاندار سمنان ، ضمن استقرار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در منطقه سیل زده به عنوان فرمانده عملیات و با تلاش اداره کل مدیریت بحران استانداری و همراهی تمامی تیم های امدادی و خدمات رسان از بسیج ، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، نیروهای مردمی و ... اقدامات مرتبط با جستجوی مفقودان حادثه سیل انجام و پس از سه روز جستجو ، با کشف پیکر تمامی مفقودان ، عملیات جستجو به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز