خبرگزاری کار ایران

فلاحت‌پیشه در گفت وگو با ایلنا :

«عادل آذر » به تمام معنا یک تکنوکرات بود / جایش در نظام مدیریتی کشور خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۵۱۷

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه عادل آذر یک چهره مورد وثوق علمی و یک سیاستمدار عالم بود ،گفت: جای عادل آذر در نظام مدیریتی کشور خالی است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ایلام با ابراز تاسف از درگذشت این شخصیت برجسته علمی و اجرایی گفت:شناخت بنده از عادل آذر  به دوره دانشجویی و زمانی که در دانشگاه تربیت مدرس دکترا می‌خواندم برمی گردد.

وی  با اشاره به برخی خصوصیات منحصر به فرد  آذر افزود: ایشان در مجلس به هیچ وجه اهل سیاسی کاری نبود.

این تحلیلگر سیاسی  اظهار داشت: عادل آذر یک تکنوکرات به تمام معنا بود، تکنوکرات به معنای استفاده از علم برای مدیریت در حوزه های خاص.

وی با بیان خاطره ای از سفر زیارتی اش به مکه مکرمه همراه با نمایندگان مجلس گفت: در ابتدای مجلس هفتم به اتفاق تعدادی از نمایندگان به حج عمره مشرف شدیم که دکتر آذر هم در آن سفر حضور داشت اما نکته ای که توجه ما را جلب کرد این بود که ایشان مادرش را همراه آورده بود.

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مادرش از مشکلات جسمی رنج می‌برد و با ویلچر تردد می کردد و در طول این سفر ایشان تمامی امورات ایشان را انجام می داد.

فلاحت پیشه  با اشاره به تجربیات علمی و مدیریتی عادل آذر گفت: یکی دو هفته پیش به دعوت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری درباره پیش نویس قانون برنامه هفتم توسعه به نهاد رفتم، وقتی گفتند قرار است برنامه هفتم توسعه کشور با محوریت عادل آذر نوشته شود خوشحال شدم، امروز اما در اوج تدوین این برنامه،  یک چهره مورد وثوق علمی و یک سیاستمدار عالم را از دست دادیم.

این استاد دانشگاه افزود:   آذر با حفظ بزرگی در مسئولیت ها خدمت می کرد،  خدمات او گمنام بود و مطمئنم در آینده جایش در نظام مدیریتی کشور خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز