خبرگزاری کار ایران

در دیدار اعضای کانون بازنشستگان با نماینده مردم اصفهان مطرح شد؛

اجرای بدون قید و شرط مصوبه شورای عالی کار برای بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۲۴

اعضای کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان در دیدار با نماینده مردم اصفهان در مجلس خواستار اجرای بدون قید وشرط مصوبه شورای عالی کار و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تمام سطوح مزدی شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان گفت: از حمایت‌های بی‌دریغ و بی شائبه بازنشستگان و مستمری بگیران که در ۴ماه گذشته با موی سپید ، پشت خمیده وکوله باری از تجربه و خرد با حضور ارزشمند خود در تجمعات اعتراض آمیز آرام ، موجب دلگرمی خادمانتان در این کانون شده و قوت قلب ما در پیگیری مطالبات برحق و قانونی خود بودند، صمیمانه تشکر وقدردانی می کنیم.

سید حسن هاشمی ادامه داد: امیدواریم ظرف روز های آتی، نوید تمکین دولتمردان از قانون و اجرای بی قید و شرط مصوبات شورای عالی کار و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی سطوح مزدی بازنشستگان ومستمری بگیران عزیز طنین انداز شود.

وی افزود: ضمن عرض تبریک بمناسبت ابطال مصوبه غیرقانونی دولت توسط رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، درادامه پیگیری مطالبات قانونی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، با عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس  دیدار و خواستار پیگیری مطالبات آنها شدیم.

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان تصریح کرد: تکمیل متناسب سازی انجام شده سال گذشته و اعمال ۲۵٪  باقیمانده متناسب سازی در حقوق بازنشستگان واجد شرایط و پرداخت مابه‌التفاوت آن از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ یکی از این مطالبات است که باید اجرایی شود.

وی تاکید کرد: خواسته به حق دیگر بازنشستگان اجرای بدون قید و شرط مصوبه شورای عالی کار و هیأت امناء سازمان تأمین اجتماعی منطبق با ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی در خصوص تمام سطوح مزدی است.

تعیین حدود اختیارات هیأت وزیران براساس ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی و عدم اجازه دخل وتصرف دولت در مصوبه شورای عالی کار برای حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران، توجه به مشکلات درمانی بازنشستگان و بیمه شدگان و رفع مشکلات آنان در بیمارستان ها و درمانگاه های ملکی سازمان تأمین اجتماعی و پیگیری لازم جهت ساخت بیمارستان میلاد اصفهان از دیگر موارد مطرح شده در دیدار اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران کلانشهر اصفهان با عباس مقتدایی بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز