خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری صومعه سرا:

ادارات ، بوروکراسی آزار دهنده اداری را حذف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۵۳

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تاکید براینکه خیلی از مشکلات امروز مردم ما مربوط به بروکراسی اداری بین دستگاها است گفت:دستگاهای اجرایی باید این روند آزار دهنده مردم را حذف کنند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان وحضور مسئولان ادارات برگزار شد.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تاکید براینکه خیلی از مشکلات امروز مردم ما مربوط به بوروکراسی اداری بین دستگاها است گفت:دستگاهای اجرایی باید این روند آزار دهنده مردم را حذف کنند.

 مهدی صفاتی اظهار کرد:همه ما باید در مسیر خدمتگزاری به مردم که شعار دولت مردمی رئیس جمهور  است حرکت کنیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «باید قدردان باشیم که خدمتگزار مردم هستیم» افزود: باید از این فرصتی که در اختیار ما است را مغتنم و پاسخگوی مردم باشیم و باید حواس مان به تذکرات مقام معظم رهبری باشد.

صفاتی با تاکید بر اینکه جلسات باید در ساعت تعیین شده برگزار و روسای ادارات نیز شخصا باید در جلسه حضور یابند خاطر نشان کرد: از امامان محترم جمعه و همه دستگاههایی که در مقابله با بحران آب و تامین آب اراضی کشاورزی پای کار بودند و همکاری کردند تشکر می کنیم.

وی برحضور میدانی روسای ادارات در بین مردم و همکاری و پاسخگویی مدیران با بخشداران را الزامی دانست و اضافه کرد: باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم، پای کار باشیم و به حرف مردم گوش دهیم تا طعم شیرین خدمت را بچشند.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه یکی از پروژه های در حال اجرای این شهرستان تصفیه خانه فاضلاب است افزود: در راستای تسریع در روند اجرای آن هفته گذشته با حضورمعاون امور استانها و مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتباری جدیدی به این پروژه تزریق شد.

در پایان این جلسه از زحمات محمد حیدری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی سابق فرمانداری تجلیل و ایمان قربانی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز