خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره «حریم رسالت» ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۹۱

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش بانوان رسانه ای این استان در عرصه های مختلف، گفت: ۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره «حریم رسالت» ارسال شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی پارسا در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان در رشت، اظهار کرد: ۶۰ درصد اصحاب رسانه را بانوان تشکیل می‌دهد و این ظرفیت بسیار ارزشمندی در حوزه رسانه است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه در بخش تولید محتوا، افزود: بانوان نقش محوری در خصوص تولید محتوا در بخش‌های مختلف بویژه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هویت بخشی به بانوان یکی از افتخارات و دستاوردهای نظام اسلامی است، گفت: نظام اسلامی زمینه نقش آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و سیاسی و مدیریتی را فراهم کرد.

پارسا با اشاره به ارتقای روحیه خودباوری و امید در بین بانوان در جامعه اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زنان و خانواده را احیا کرد.

وی به نقش ارزنده بانوان رسانه‌ای گیلان در حوزه تولید محتوا اشاره و به ارائه داده‌های آماری اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت پرداخت و افزود: ۱۰۲۲ اثر از استان‌های تهران، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، کرمان، لرستان، اراک، مرکزی، مازندران و گیلان به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه در بخش‌های خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، یادداشت، عکس و فیلم آثار خوبی ارسال شده بود، گفت:: یکی از مهمترین اهداف جشنواره پرداختن به موضوعات مبتلا به کشور بود و لذا شش محور «هویت بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباروی»، «نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت»، «زنان در اشتغالزایی و کارآفرینی و دانش بنیانی»، «نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی»، «جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادها» و «خانواده و کرونا را برای تولید محتوا انتخاب کردیم.

سند تحول بنیادین حوزه زنان و خانواده گیلان تدوین می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به رتبه پنجم گیلان در حوزه ایثار و شهادت، اظهار کرد: کمیته زنان دفاع مقدس ذیل شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فعال شده و توانسته در سطح کشور درخشش داشته باشد.

زهرا یعقوب نژاد از فراخوان طراحی نماد کمیته زنان دفاع مقدس گیلان خبر داد و اضافه کرد: گیلان ۱۱۲ زن شهیده و جانباز و آزاده دارد که نشان دهنده سهم و نقش زنان گیلانی در فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر لزوم معرفی و الگوسازی ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها و صبوری‌ها و مقاومت‌های مادران و همسران شهدا، افزود: به زودی سند تحول بنیادین حوزه زنان و خانواده را اجرایی خواهیم کرد.

در این همایش از خانواده شهدا و همچنین نوعروسان رسانه‌ای گیلان تجلیل شد. از تعداد ۱۰۲۲ اثر در این جشنواره، ۲۴ اثر حائز کسب رتبه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز