خبرگزاری کار ایران

شهردارکرمانشاه خبر داد؛

ساماندهی محلات حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۶۰

شهردار کرمانشاه با اشاره به برنامه ویژه مدیریت شهری در دو حوزه فرهنگی اجتماعی و عمرانی برای مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه، گفت: محلات حاشیه نشین کرمانشاه به زودی ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نادر نوروزی در نشست ساماندهی مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه که در پی بازدید چندی پیش وزیر کشور از این مناطق صورت گرفت، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برنامه ای ویژه و تشکیل یک شورای راهبردی برای ساماندهی محلات حاشیه ای را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، شهرداری کرمانشاه در دو حوزه فرهنگی اجتماعی و عمرانی زیرساختی برای محلات حاشیه نشین برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

شهردار کرمانشاه همچنین با اشاره به لزوم ورود همه دستگاه های متولی جهت حل مسئله حاشیه نشینی، تصریح کرد: شهرداری به تنهایی قادر به ساماندهی حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه نیست و لازم است دستگاه های متولی در این حوزه با اهتمام جدی برای حل مشکلات اقدام کند.

وی با اشاره به گستردگی حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تجاوز به حریم شهر و منابع ملی و به ویژه عدم توجه دستگاه‌های مربوطه به مباحث حاشیه نشینی شرایط فعلی را برای کلانشهرها بوجود آورده است.

نوروزی با اعلام خبر ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه، گفت: تعیین محدوده محلات حاشیه نشین باید به سرعت و با جدیت در دستورکار قرار گرفته که با این اقدام مانع ساخت و ساز غیر مجاز جدید و توسعه بیش از وضعیت موجود مناطق حاشیه نشین شویم.

وی ادامه داد: ثبت همه پلاک های موجود در این محلات از رشد حاشیه نشینی جلوگیری خواهد کرد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: به زودی طرح ساماندهی مناطق حاشیه نشین کرمانشاه تدوین و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز