خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت ۱۰ روز

جست و جوها برای نوجوان غرق شده در رودخانه زرآباد نافرجام ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۷۸

رئیس شورای شهر زر آباد گفت: با وجود گذشت 10 روز از غرق شدن یاسین نهنگی همچنان تلاش‌ها برای پیدا کردن جسم بی جان نوجوان 16 ساله زرآبادی ادامه دارد اما تاکنون خبری از او نیست.

یونس نهنگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: 19 ام تیرماه یک نوجوان 16 ساله به همراه چند نفر از دوستانش برای شنا و تفریح و به دلیل گرما برای شنا به رودخانه زرآباد می روند و یاسین نهنگی متاسفانه در رودخانه ناپدید می شود و با گذشت 10 روز از این ماجرا هنوز خبری از جسم بی جان این نوجوان نیست.

وی گفت: گروه های امدادی هلال احمر به همراه سگ های جست و جو گر برای یافتن یاسین از مرکز استان به زرآباد آمدند و علاوه بر آن ها بالگرد نیروی هوایی ارتش هم برای جست و جوی این نوجوان به زرآباد آمدند اما با تلاش های فراوان این گروه ها باز هم اثری از این نوجوان یافت نشد.

نهنگی در ادامه گفت: با گذشت 10 روز، مردم محلی ناامید نشده اند و همچنان در پی یاسین هستند اما متاسفانه خبری از او نشده است.

این مسئول عنوان کرد: اغلب می گویند یاسین را آب برده و به دریا رفته که احتمال این حدس بسیار کم است. گمان دوم این است که جسم یاسین زیر گل و لای های رودخانه مدفون شده و از آن جایی که ماسه های رودخانه بادی است و هر جسمی را سریع در خود مدفون می کند احتمال این حدس قوی تر است.

رئیس شورای شهر زرآباد می گوید: از آنجایی که حصار بندی در اطراف این رودخانه به دلیل طول زیاد آن ممکن نیست، برای جلوگیری از اتفاقات تلخ این چنینی تلاش می کنیم که با نصب تابلوهای هشدار دهنده و فرهنگ سازی کلامی بین مردم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 غرق شدن های این چنینی در چند مدت اخیر در سیستان و بلوچستان باز هم اتفاق افتاده و همه به دلیل آب تنی و نبودن استخر آب و فضای تفریحی مناسب برای کودکان و نوجوانان رخ می دهد.

 

انتهای پیام/
مجتبی اسماعیلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز