خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج:

وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۱۰۹

سرپرست شهرداری کرج گفت: وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، منوچهر غفاری عصر امروز طی سخنانی در حاشیه آیین افتتاح بوستان های سراج و روستانژاد که با حضور اعضای شورای شهر، شهروندان، اصحاب رسانه و مدیران شهری در منطقه نوروز آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بوستان ها در مقیاس محله ای و با حداقل هزینه احداث و تقدیم شهروندان می شوند.

وی افزود: به فضل الهی در شش ماهه اول امسال وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در سطح مناطق ده گانه کرج محقق می شود و علاوه بر آن، روند احداث و تکمیل پارک های منطقه ای که در بودجه مصوب ۱۴۰۱ پیش بینی شده است نیز در دست اقدام است.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به نیازِ مبرم و محرومیت های منطقه ۲ کرج به زودی روند احداث ۲ بوستان محله ای دیگر در این منطقه آغاز می شود، ادامه داد: همچنین در آینده ای نزدیک ۳ بوستان محله ای در مناطق ۶، ۸ و ۱۰ بهره برداری و تقدیم شهروندان خواهد شد.

غفاری اظهار کرد: وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق خواهد شد و تلاش می کنیم این اتفاقِ در نقاطی که نیازِ بیشتری به سرانه های فضای سبز و رفاهی دارند، بیفتد و این مهم مورد تاکید اعضای شورای شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز