خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان:

دلالان نقش زیادی در افزایش قاچاق چوپ گلستان دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۸۷۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: در گلستان دلالان نقش بسیار زیادی در قاچاق چوب دارند و برخورد با قاچاق چوب در استان از اولیت های ما است.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب امروز (۲۶ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: از ابتدای سالجاری ۳۹۹ هزار و ۵۷۰ کیلو گرم چوب قاچاق در گلستان کشف شد که ۱۲ میلیارد ریال ارزش آن است که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش ریالی داشته است.

وی ادامه داد: در سه ماهه ابتدای سال ۹۰۰ میلیارد ریال کالای احکتاری کشف کردیم که نسبت به سه ماهه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش ریالی داشته است و همچنین گندم، قند، شکر، روغن، برنج و جو از بیشترین کالاهای هستند که احکتار می کنند.

وی بیان کرد: کشف ۳۳ تن روغن به ارزش ۲۱ میلیارد ریال، کشف ۲۵ تن شکر، کشف ۵۰ تن جو، کشف ۳۲۵ تن گندم، کشف ۱۰۰ تن شکر و.... از مهترین کشف های ما از ابتدای سالجاری بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه نظارت ها در زمینه  لوازم آرایشی و بهداشتی کم است که پلیس امنیت اقتصادی چهار هزار و ۲۰۰ قلم انواع محصولات بهداشتی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کشف کرد و نیاز است که مسئولین نظارت های بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در زمینه کشفیات فرآورده های نفتی یک میلیون و ۱۴۷ هزار لیتر بنزین کشف شد که ۲۳۵ میلیارد ریال ارزش ریالی آن بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز