خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام؛

ایلام می تواند بهشت سرمایه گذاران باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۹۸

استاندار ایلام گفت؛ باید در مسیر تولید هم افزایی ایجاد کرد، همه دستگاه‌ها بایست تمام قد در مسیر سرمایه‌گذاری و تولید پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور و مجموعه اعضاء برگزار شد خواستار تسریع در پروژه احداث نیروگاه تولید برق و فولاد مهران شد و گفت: یکی از ضروریات امروز کشور تأمین برق است و برای همین هر چه سریعتر باید موانع موجود بر سر راه پروژه احداث نیروگاه برق مهران برداشته شود.

وی در ادامه با تعیین ضرب الاجل یک روزه از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور و سرمایه گذار طرح خواست تا همین امروز ضمن بازدید از مکان اجرای پروژه و بررسی مجدد موانع موجود، بلافاصله نتیجه آن را به دفتر استانداری اعلام کنند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار همکاری و همراهی تمام قد همه دستگاه‌ها در جهت سرمایه‌گذاری در مسیر تولید شد و گفت: امروز یکی از اولویت‌های مهم استان رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاری است.

وی تاکید کرد: در این زمینه دستگاه‌های متولی باید ضمن رصد و احصا مشکلات شود، اقدامات لازم برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌های جدید انجام دهند.

 بهرام نیا در ادامه استان ایلام را دارای فرصت های مهم و گرانبهایی در حوزه سرمایه‌گذاری گذاری قلمداد کرد و گفت: ایلام باتوجه به فرصت های بی بدیل در حوزه سرمایه‌گذاری گذاری می تواند بهشت سرمایه گذاران باشد به شرط اینکه همه ما به این مهم واقف باشیم و در معرفی ظرفیت ها و جذب سرمایه‌گذاران عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با ایجاد هم افزایی در رفع موانع و ایجاد تسهیل بیشتر در مسیر سرمایه‌گذاری و تولید شاهد شکوفایی بیش از پیش در امر توسعه استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز