خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر:

مثبت شدن ۵۵ درصد از تست‌های دریافتی در مرکز کووید-۱۹ شهرستان مُهر/ استفاده از ماسک و تزریق واکسن فراموش نشود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۳۸

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر استان فارس از مثبت شدن ۵۵ درصد از تست‌های دریافتی در مرکز کووید-۱۹ و افزایش مراجعان سرپایی کووید به بیمارستان و مراکز جامع سلامت شهرستان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان مُهر استان فارس، هادی اکبری  با اعلام خبر افزایش مراجعان برای انجام تست PCR  و مثبت بودن تستهای نیمی از آنها، گفت: در روزهای گذشته شاهد افزایش چشم گیر مراجعان سرپایی دارای علائم خفیف و در مواردی با علائم شدید بیماری، به بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان بودیم.

وی گفت:  ۵۵ درصد از تست های گرفته شده از مراجعان به مرکز منتخب کووید-۱۹ شهرستان مُهر، مثبت شد.

این مسئول اظهار کرد: زنگ خطر ورود به موج هفتم کرونا در شهرستان به صدا در آمده که این بسیار نگران کننده و بیانگر کاهش توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر افزود با یادآوری روزهای سخت دو سال گذشته شیوع کرونا از مردم خواست تا تزریق نوبت‌های واکسن، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراموش نکنند. 

به گفته وی، تمامی مراکز جامع سلامت شهرستان مهر در نوبت صبح آمادگی واکسیناسیون تمام گروه های سنی واجد شرایط، بر اساس برنامه کشوری را دارند و تمامی واکسن ها مطابق با تنوع واکسن‌های  موجود در کشور است. 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز