خبرگزاری کار ایران

وجود ۲۷۰ تعاونی مسکن در شهرستان زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۲۸۲

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان گفت: ۲۷۰ تعاونی مسکن در زاهدان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بادینی روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه اقدام ملی مسکن در زاهدان ، با اشاره به وجود ۲۷۰ تعاونی مسکن در زاهدان، گفت: تعاونی های خوشنام شرکت کننده در طرح اقدام ملی مسکن شهرستان در سطح کشور خوش درخشیدند و در بحث پیشرفت فیزیکی پروژه اقدام ملی مسکن عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده‌اند.

وی شهرستان زاهدان را پیشرو در پیشرفت ساخت مسکن ملی در ایران دانست و اظهار کرد: تعاونی‌های خوشنام معرفی شده در این طرح برای طرح جهش ملی مسکن هم معرفی شدند و تعاون سهم خود را در تولید مسکن کشور ادا خواهند کرد.

بادینی با بیان اینکه ۲۵۵۰واحد مسکنی که تعاونی های زاهدان بر عهده گرفته بودند تا چند ماه آینده تکمیل و به اعضا واگذار خواهد شد، ادامه داد: همکاران ما در اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با نظارت های منظم خود در بخش تعاون باعث کارهای بزرگ شده و عملکرد مثبت تعاونی های مسکن مشارکت کننده در طرح اقدام ملی در کشور زبان زد شده است.

وی با تبیین بیانات مقام معظم رهبری در بحث سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد تصریح کرد: نظام سرمایه و پولی ایران دچار گرفتاری است ولی تعاونی ها کمتر دچار مشکل شده اند، تعاونی ها به دلیل همبستگی که بین آنها وجود دارد کمتر دچار ریزش شدند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان افزود: اگر می خواهیم با فقر مبارزه و اشتغال ایجاد کنیم هیچ راهی نداریم که به این مدل پیشرفته در اسلام که همان تعاون است روی بیاوریم و این مهم بدون مجاهدت نیروهای استانی و صف محقق نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز