خبرگزاری کار ایران

شهردار اراک خبر داد:

اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار به طرح میدان امام خمینی شهر اراک / اجرای طرح 24 متری از سوی راه و شهرسازی ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۸۲

شهردار اراک گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار برای سرعت بخشی به عملیات اجرایی طرح میدان امام خمینی شهر اراک اختصاص یافته است. حدود یک ماه گذشته نیز 350 میلیارد ریال اعتبار به این طرح تزریق شده که می توان گفت شاید در کشور بی نظیر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کریمی افزود: با توجه به اینکه میدان امام خمینی اراک بدون نقشه و مصوبه برچیده شده است، اما پیشرفت فیزیکی طرح‌ میدان امام خمینی بر اساس برنامه زمانبندی است. همچنین نقشه های سازه فاز دوم نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شناسایی معارضین انجام شده، ادامه داد: معارضین در منطقه کاملاً شناسایی شده اند و پس از انجام عملیات عمرانی لازم در میدان امام حسین، دستگاه حفاری به میدان امام خمینی منتقل می شود.

شهردار اراک اظهار داشت: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین نیز با قوت در جریان است. عایق‌کاری لوله های گاز در حال انجام است و عایق کاری لوله های آب نیز در اسرع وقت انجام می‌شود. همچنین اقدامات مربوط به برق این میدان انجام شده است.

کریمی در خصوص طرح 24 متری شهر اراک نیز تصریح کرد: اجرای طرح 24 متری تاکنون از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری ابلاغ نشده است و در این راستا اطلاعاتی در اختیار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز