خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد؛

اتمام ریل‌گذاری ۱۱۰ کیلومتر از راه‌آهن اردبیل - میانه / زیرسازی پروژه تا پایان آبانماه تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۶۱۲

استاندار اردبیل از ریل‌گذاری ۱۱۰ کیلومتر از راه‌آهن اردبیل - میانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل، بزرگراه سرچم و پروژه‌های شهری اردبیل که با حضور نمایندگان مردم اردبیل در مجلس و معاونان وزیر راه‌وشهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ کیلومتر از مسیر ریلی ۱۷۵ کیلومتری اردبیل - میانه ریل‌گذاری شده است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های مسئولان استانی و نمایندگان با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، مقرر شده عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تا پایان آبان‌ماه به اتمام برسد.

راه‌آهن اردبیل با اتصال به پارس‌آباد دارای مزیت ارتباطات تجاری و اقتصادی می‌شود

استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌آهن اردبیل - میانه با اتصال به پارس‌آباد دارای مزیت ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه خواهد شد که در این راستا مقرر شده تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نسبت به پیگیری و اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد اقدام کند.

عاملی تصریح کرد: ایجاد بارانداز ریلی در تازه‌کند پارس‌آباد مصوبه هیأت دولت بوده که توافقات اولیه با کشور جمهوری آذربایجان نیز در این خصوص انجام شده است و برای اجرایی شدن این پروژه، در هفته پیش رو پیش‌نویس طرح توجیهی تنظیم و ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز