خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان خبر داد؛

آماده سازی 282 کلاس درس قزوین برای اسکان تابستانی مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۰۷۸

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان قزوین از آماده شدن ۲۸۲ کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان در قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن رحیم خانی با اعلام این خبر افزود: همزمان با فصل تابستان ۱۶ پایگاه اسکان شامل ۱۴ پایگاه در نواحی و مناطق آموزش‌ و پرورش استان و ۲ مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان خانه معلم در قزوین آماده پذیرش مهمانان به این استان هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش رفاه در مراکز اسکان فرهنگیان، تجهیزات مورد نیاز مراکز تهیه شده و در مدارس مجری طرح اسکان فرهنگیان در سطح استان توزیع شده است. 

وی با اشاره به وقفه چند ساله برای پذیرش مسافران فرهنگی در ستادهای اسکان به علت شرایط کرونایی، تصریح کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش مسافران نداریم و علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی، خانه‌های معلم و ۴۳ آموزشگاه نیز آماده پذیرش مسافران در این ایام است.

این مسئول تاکید کرد:  افزایش سطح کیفی خدمات و امکانات اسکان و توجه ویژه به وسایل سرمایشی و امنیت کلاس‌ها در دستور کار قرار دارد و ستاد اسکان فرهنگیان استان تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری آماده پذیرش میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران است.

رحیم خانی ادامه داد: فرهنگیان برای اسکان تابستانی نیاز به رزرو ندارند و هزینه اقامت با توجه به کیفیت اتاق‌ها در سه گروه نرخ گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز