خبرگزاری کار ایران

کشف جسد کوهنورد ٣٢ ساله بعد از عملیات ۱۰ ساعته در ارتفاعات قله بینالود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۰۷۷

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از عملیات ۱۰ ساعته نجاتگران شعبه در ارتفاعات قله بینالود و انتقال جسد کشف شده در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل شاه بیکی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان روز گذشته، نوزدهم تیرماه مبنی بر وقوع حادثه برای یک‌نفر از شهروندان کوهنورد در قله بینالود که توسط یک چوپان اطلاع رسانی شده بود، سریعا دو تیم از نجاتگران امداد و نجات کوهستان شعبه نیشابور به همراه یک تیم از خانه هلال و یک تیم از بسیجیان همراه فرمانده پاسگاه شهر بار به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از پیموندن مسیری صعب العبور و طولانی و رسیدن به موقعیت حادثه، متاسفانه با جسد کوهنورد ۳۲ ساله مواجه شدند که بنظر می‌رسید چندین ساعت از درگذشت وی سپری شده است. 

شاه بیکی اظهار کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر که انتقال جسد را با مشکل مواجه کرده بود، به در خواست فرمانده تیم های اعزامی بلافاصله دوتیم تازه نفس به همراه خودرو نجات به موقعیت اعزام شدند. 

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور در پایان ضمن تشکر از تلاش و همدلی نیروهای بسیج و انتظامی خاطر نشان کرد: تیم های اعزامی پس از ۱۰ ساعت عملیات طاقت فرسا جسد را به منطقه امن جهت دستور مقام قضایی برای اقدامات بعدی انتقال دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز