خبرگزاری کار ایران

فرماندار پارس آباد:

ضرورت پیشگیری و مبارزه اجتماعی با مواد مخدر / رفع مشکلات آب شرب و آب کشاورزی در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۳۱

فرماندار پارس آباد بر ضرورت پیشگیری و مبارزه اجتماعی با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: برنامه های مشارکتی با همت دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی باید در این خصوص افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جابر جهانبین به بحران و معضل اعتیاد و مواد مخدر اشاره کرده و گفت: متاسفانه امروز در کنار بحران های محیط زیست و بحران های اجتماعی، معضل مواد مخدر و اعتیاد به آن مطرح است که به دلیل همسایگی کشورمان با مراکز تولید انبوه مواد مخدر جهان، جوانان ما مورد هجمه قرار گرفته اند که در این راستا لازم است اقدامات اساسی انجام شود.

وی بر ضرورت پیشگیری و مبارزه اجتماعی با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: برای مقابله با مواد مخدر و آثار جبران ناپذیر آن در جامعه لازم است در کنار دستگاه های اجرایی، عموم مردم نیز وارد صحنه شوند و برگزاری برنامه های پیشگیرانه و مبارزه اجتماعی با مواد مخدر افزایش یابد.

فرماندار پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود به فعال شدن پروژه های راهسازی در ۵ محور اصلی و آسفالت راه های روستایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکل آب شرب، آب کشاورزی، پروژه تصفیه خانه و تقویت برق برخی روستاها و تجهیز مراکز  بهداشتی و درمانی، اختصاص  ام آر آی و راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی به صورت جدی پیگیری می شود.

جهانبین در پایان به برقراری پرواز های فرودگاه پارس آباد در 2 ماه گذشته اشاره کرده و گفت: موضوع جایگاه سوخت فرودگاه نیز با حضور مدیران کل در هفته جاری بررسی و نهایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز