خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خبر داد؛

ساخت 4 هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای 2 معلول و بیشتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۲۲۷

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در سراسر کشور 4 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است که سهم استان لرستان از این واحدها 450 واحد است.

به گزارش ایلنا،  پرویز فتاح در نشست طرح‌های محرومیت زدایی و سرمایه‌گذاری لرستان با بیان اینکه برای اولین  بار بسته معیشتی لبنی در میان نیازمندان توزیع می‌شود که اگر راضی باشند تکرار می‌شود، اظهار داشت: بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار در قالب 21 هزار بسته معیشتی لبنی به ارزش هر بسته 600 هزار تومان با همکاری بنیاد علوی بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در لرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: 10 میلیارد تومان اعتبار کمک‌های موردی برای متقاضیان کمیته امداد و بهزیستی در لرستان پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: چهار هزار واحد مسکونی با همکاری بنیادی علوی برای خانوار دارای 2 معلول و بیشتر برای متقاضیان بهزیستی ایجاد می‌شود که سهم لرستان 450 واحد است.

فتاح بیان کرد: 20 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن برای محرومین در حال ساخت است که 660 واحد مربوط به لرستان می‌باشد در این راستا 200 میلیون تومان تسهیلات از سوی دولت و مابقی آن توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه برای اشتغال محرومین لرستان اختصاص یافت، گفت: نتیجه پخش کردن وام منجر به بدهی می‌شود اما باید اعتبارات را به سمت اشتغالزایی سوق دهیم همچنین 2 هزار و 200 بسته معیشتی در قالب طرح تغذیه زنان باردار محروم در لرستان توزیع خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: مدیریت مالی صحیح از نکات بارز یک مدیر انقلابی است و متأسفانه در این حوزه به خوبی عمل نشده و موجب محرومیت بیشتر در بسیاری مناطق می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه با طرح نو می‌تواند در تکمیل پروژه ها کمک کند، در دولت سیزدهم با تلاش مدیران انقلابی نباید عجله کنیم و باید باتوجه به اعتبارات ناکافی اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم‌.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام مهم لرستان و با اولویت بندی پیگیری شوند، گفت: واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان خرم‌آباد با 500 مگاوات ظرفیت پاییز امسال به بهره‌برداری می رسد و این طرح بزرگترین پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری لرستان است که توسط بنیاد مستضعفان ایجاد می‌شود.

فتاح بیان کرد: اقدام انقلابی به شعار نیست باید عمل شود، مدیران باید با تلاش مضاعف در تکمیل پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. انقلابی‌گری به ایمان و اخلاص ما است و راه شهید سلیمانی باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز