خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان:

محدودیت های ترافیکی در محورهای ورودی گیلان اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۸۳

رئیس پلیس راه گیلان گفت: با توجه به تعطیلی عید سعید قربان و غدیر خم برای تسهیل در عبور و مرور محدودیت های ترافیکی در محورهای ورودی گیلان اعمال می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ جاور صفاری به تعطیلات هفته آتی اشاره و با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ورودی استان گیلان اعمال می‌شود، گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظهر امروز تا ساعت ۲۴ امشب تردد وسیله نقلیه سنگین به حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در ممنوع است، گفت: این محدودیت در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه هدف تأمین امنیت و تسهیل در رفت و آمد مسافران و شهروندان در ایام تعطیل پیش رو است، افزود: با توجه به تعطیلی عید سعید غدیر قربان این محدودیت‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستان از ساعت ۸ صبح روزهای ذکر شده تردد همه تریلرها و کامیون‌ها در محورهای ورودی گیلان ممنوع است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: با توجه به تعطیلی عید سعید غدیر خم محدودیت‌های ترافیکی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه نیز اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز