خبرگزاری کار ایران

خرید ۲۵۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۹۷

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم (دهه سوم اردیبهشت) تا روز دوشنبه (۱۳ تیر) ۲۵۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ماشااله ارویسی گفت: از این میزان گندم خریداری شده ۱۹۹ هزار و ۲۶۳ تن بصورت تضمینی  و  ۵۷ هزار و ۷۳۷ تن  نیز بصورت توافقی از طریق کارخانه‌های  تولید ماکارونی سراسر کشور خریداری شده است.

این مقام مسئول بیان اینکه بیش از  ۳۵۲ میلیارد تومان به ازاء خرید گندم به حساب کشاورزان استان واریز شده است اظهار کرد: همه کشاورزانی که تا هیجدهم خرداد گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تحویل داده اند مطالباتشان را بصورت ۱۰۰ درصد دریافت کرده اند.

وی قیمت خرید تضمینی گندم به ازاء هر یک کیلو گرم را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان و خاطر نشان کرد: بقیه مطالبات کشاورزان  نیز از طریق دولت خدمتگزار  به زودی پرداخت خواهد شد.

ارویسی گفت : خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری استان  به پایان رسید و در مناطق معتدل و سردسیر تا نیمه دوم شهریور ادامه دارد.

در حال حاضر ۵۶ مرکز شامل ۶ مرکز دولتی، ۳۷ مرکز سیلو‌های بخش خصوصی و ۱۳ مباشر تعاون روستایی کار خرید گندم از کشاورزان را انجام می‌دهند.

تا پیش از پایان کار خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری مراکز خرید تضمینی در استان  ۶۱  مرکز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز