خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنایع و معادن:

درصدد اصلاح قانون معادن و تسهیلگری در حوزه معادن هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۱۵

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی زنجان، گفت: تلاش داریم با اصلاح قانون معادن، تسهیلگری های خوبی در حوزه معادن رقم بخورد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان، مصطفی طاهری،رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی زنجان ، در پایان دو نشست با فعالان معدنی و فعالان اقتصادی استان زنجان که در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات امروز که بسیار مثمرثمر و خوب بود؛ دغدغه‌ها، موارد و مشکلات فعالان اقتصادی در بخش های مختلف شنیده و پیگیری خواهد شد.

طاهری، با بیان اینکه استعلامات حوزه معدن طی سال گذشته در استان زنجان در حدود صفر بوده است، تصریح کرد: با وجود منابع، تنوع و حجم مواد معدنی غنی که در استان زنجان وجود دارد اما در عمل شاهد آن هستیم که مسیر قفل شده است.

وی، ادامه داد: تلاش داریم که هم به صورت استانی و هم اگر لازم بود موارد را به صورت ملی پیگیری و حل کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست دوم نیز با فعالان اقتصادی تجار و بازرگانان و صادرکنندگان نکات و موارد فعالان از جمله مشکل فعالان چون رفع تعهدات ارزی مطرح شد، تصریح کرد: حداقل اقدامات ما رفع مشکلات و حمایت از فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی هایی صورت گرفت که هم در زمینه سرمایه گذاری و هم افزایش تولید ناخالص داخلی استان در بخش صنعت که در سال ۱۴۰۱ یک رشد ۱۵ درصدی در بخش صنعت در نظر گرفته شده است، حرکت شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت هادر صنعت و معدن بیشتر می باشد.

طاهری در پایان بیان کرد: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با اصلاح قانون معادن با توجه به اینکه استان زنجان نیز استان معدن خیزی می باشد سعی داریم تسهیلگری های خوبی را در این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز