خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در ۴۴۰ پایگاه تابستانی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۷۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، از اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در بیش از ۴۴۰ پایگاه تابستانی استان زنجان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در این طرح ثبت نام شده‌اند.

علی اسماعیلی امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در بیش از ۴۴۰ پایگاه تابستانی استان اجرا می شود.

اسماعیلی، ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح مدرسه تابستان با همکاری و همیاری همه دست‌اندرکاران امر آموزش، شرایط مناسب جهت یادگیری اثربخش و ماندگار دانش آموزان فراهم شود.

وی، با بیان اینکه استان زنجان از جمله استان های پیشتاز در اجرای این طرح است، گفت: طرح مدرسه تابستان با هدف کیفیت بخشی به آموزش در دستور کار قرار دارد که تا به امروز بیش از ۱۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان در این طرح ثبت نام شده‌اند.

این مسئول آموزشی در استان زنجان، به استقبال خوب والدین از این طرح اشاره کرد و افزود: در دوران کرونا با وجود زحماتی که همکاران عزیز ما متحمل شدند، آسیب های جدی بر فرایند آموزش خصوصا در دوران ابتدایی وارد شد که امروز امیدواریم با اجرای درست این طرح، بتوانیم بخش عمده ای از عقب ماندگی ها و آسیب های تحمیل شده را جبران نموده و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ هزارو ۷۵ دانش آموز واجد شرایط دوره ابتدایی در سامانه همگام استان، برای شرکت در کلاس‌های جبرانی (مدرسه تابستانه ۱۴۰۱) نام نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز