خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان، خبرداد؛

طرح ملی امداد و نجات تابستانه در ۱۴ پایگاه هلال احمر زنجان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۶۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان، گفت: ۳۱۵ نفر از امدادگران و پرسنل در طرح ملی امداد و نجات تابستانه هلال احمر که قرار است در ۱۴ پایگاه ثابت و موقت اجرا شود، خدمات امدادی ارائه می دهند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود:  طرح ملی امداد و نجات تابستانه در 14 پایگاه ثابت و موقت زنجان آغاز شده و امسال سه پست موقت به تعداد پایگاه های امداد و نجات ثابت استان به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در مسیرهای ارتباطی استان فعال شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع فصل تابستان و افزایش تردد های جاده ای با هدف کاهش اثرات حوادث احتمالی و ایجاد آرامش برای مسافران، طرح ملی تابستانه امداد و نجات همزمان با سراسر کشور از تیرماه در استان زنجان آغاز به کار کرده و به مدت 100 روز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر این استان در طرح تابستانه با بکارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت های خود آماده پاسخگویی و امدادرسانی به حادثه دیدگان از حوادث است.

موسوی اظهار داشت: 250 نیروی امداد و نجات مجرب و آموزش دیده  و 65 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان در مدت اجرای طرح ملی امداد و نجات تابستانه اقدام به ارائه خدمات امدادی به هموطنان خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اعم از  پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده ای به هموطنان خدمات شبانه روزی ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112  ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز