خبرگزاری کار ایران

رکورد مصرف بی سابقه برق در استان سیستان و بلوچستان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۰۷

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رکورد مصرف برق در استان سیستان و بلوچستان و در تابستان ۱۴۰۱ شکسته شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا پرنده‌مطلق ضمن اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در استان سیستان و بلوچستان، بالاترین میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت و مصرف برق رکورد بی‌سابقه‌ای را در استان تجربه کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به افزایش مصرف برق به میزان ۸.۷ درصد نسبت به اوج بار سال گذشته، این میزان مصرف را در مقایسه با افزایش مصرف ۵ درصدی سطح کشور بسیار قابل تامل و هشدار دهنده خواند.

 پرنده مطلق اذعان داشت: با توجه ادامه روند افزایشی دما و وضعیت آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان بیش از پیش نیازمند همراهی و مشارکت مردم، صنایع و بخش کشاورزی استان در مدیریت مصرف برق جهت گذر از پیک بار امسال هستیم.

وی همچنین بر ادامه خدمت رسانی مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با تمام توان و امکانات تا پایان پیک بار سال جاری و تامین برق پایدار و مطمئن با تلاش پرسنل تلاشگر خود جهت مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و از مسئولین، فرمانداران، بخشداران و ریش‌سفیدان مناطق مختلف استان نیز در خواست نمود در امر آگاهی و اطلاع‌رسانی نکات مدیریت مصرف برق مشارکت و همیاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز