خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اتصال بیش از ۱۴۰۰ روستای آذربایجان غربی به شبکه گاز کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۰۹

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از مجموع بیش از ۲ هزارو ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان یک هزار و ۴۳۰ روستا به شبکه گاز طبیعی کشور متصل هستند.

علیرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان به ۷۶ درصد رسیده است گفت: از مجموع بیش از ۲ هزارو ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان یک هزار و ۴۳۰ روستا به شبکه گاز طبیعی کشور متصل هستند.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ روستای استان هم اکنون تحت پوشش عملیات گازرسانی قرار دارد اظهار کرد: تلاش ما این است که تا آخر سال ۳۰۰ روستارا به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی در توصیف وضعیت پروژه‌های برنامه ریزی شده گازرسانی نیز گفت: گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان نیز در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد آن هستیم که گازرسانی به بخش روستایی استان را تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام رسانده و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را از این نعمت بهره‌مند سازیم.

شیخی، تصریح کرد: توسعه گازرسانی نیازمند همکاری نهادهای خدمات رسان و تامین اعتبار است که امیدواریم با تحقق این موارد شاهد بهره مندی درصد بیشتری از مردم از این نعمت خدادادی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز