خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

چهارهزار فقره سرقت کابل برق در قزوین صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۲۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: سرقت کابل‌ها در سال ۹۹ سه و نیم میلیارد تومان و ۸۰۰ تا ۹۰۰ فقره بود که این میزان در سال ۱۴۰۰ به چهار هزار فقره سرقت و ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد که این امر خدمات رسانی ما را مختل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسعود خواجه‌وند در نشست خبری مدیران ارشد صنعت آب و برق استان که به مناسبت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف و گذر از پیک بار تابستان، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، گفت: ۶۴۲ هزار مشترک برق در سطح استان وجود دارد و ۱۱هزار و ۹۰۰ پست توزیع فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر ۱۳۴ هزار چراغ مرتبط با روشنایی در سطح استان داریم.

وی بیان کرد: ناترازی بین تولید و مصرف از موارد مهمی است که در استان مطرح است، با همکاری بخش صنعت ۱۰ هزار مگاوات از ناترازی مدیریت خواهد شد و با همکاری صنعت و کشاورزی تاکنون بدون خاموشی بوده‌ایم.

این مسئول افزود: رشد مصرف در کشور بالاتر از میانگین جهانی است و در قسمت خانگی بیش از پنج برابر مصرف داریم و این امر اهمیت مدیریت مصرف را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: ۷۶۵ میلیون تومان پاداش مصرف بهینه برق در استان پرداخت شد و باعت شد برق مصرفی برای برخی مسترکین رایگان باشد.

خواجه‌وند اظهار کرد: سرقت‌های سرسام آور یکی از چالش‌هایی است که نارضایتی مشترکین را به همراه دارد و بیش از ۱۵ تا ۲۰ مورد سرقت کابل در روز داریم که باید مدیریت کنیم، همچنین سرقت روشنایی هم یکی از مواردی است که برای ما چالش ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: استخراج غیرقانونی رمز ارز از مشکلات ما است و صرفا سه فقره مجوز داریم و مابقی فعالیت ماینرها غیرقانونی است و قزوین بیشترین آمار کشفیات و توقف رمز ارزها را دارد و ۱۱ میلیارد جریمه برای این موارد صادر و چهار هزار ماینر کشف شد و ۳۰۰ فقره پرونده در کمیته نقصان درحال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز