خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:

تخصیص۳۵میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به راه‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۷۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اختصاص اعتبار۲۰۰ میلیارد تومانی به راه های روستایی استان در سفر رئیس جمهور، گفت: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز مرادی با اشاره به اینکه ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان گیلان از ابتدای امسال بهسازی و مرمت شده است، اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مقدار از راه‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات هزینه شده برای این حوزه از اعتبارات سفر رئیس جمهوری است، گفت: سال گذشته نیز ۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بهسازی و مرمت شده بود.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان اعتبار اختصاص یافته است، افزود: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از این میزان اعتبار تخصیص یافته و مابقی نیز امسال اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا و تأمین منابع مالی ۱۲۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان بهسازی و مرمت و آسفالت می‌شود، تصریح کرد: استان گیلان ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن روستایی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۱ تیم راهداری در سطح راه‌هایی استان در حال فعالیت و عملیات هستند، گفت: تاکنون با اجرای ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بیش از ۱۸ هزار خانوار از این مسیرها بهره مند شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز