خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان خبر داد؛

صدور 142 فقره تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۶۵

​مدیرکل استاندارد استان سمنان از صدور 142 فقره تاییدیه گواهی ایمنی آسانسور طی سه ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، عباس رستمی گفت: در راستای استاندارد سازی و اجرای بازرسی های اولیه و ادواری آسانسورهای منصوبه در ساختمان های دارای آسانسور در سه ماهه سال 1401، تعداد 142 فقره تاییدیه گواهی ایمنی عملکرد آسانسور در استان "با اعتبار یک ساله" صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، 113 فقره مربوط به بازرسی اولیه و 29 فقره مربوط به بازرسی ادواری بود.

مدیرکل استاندارد سمنان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری می باشند و این موضوع به شهرداری های استان برای رعایت در صدور پروانه پایان کار ابلاغ شده است.

وی افزود: انجام بازرسی های آسانسور فقط توسط شرکت های بازرسی کننده دارای تایید صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد و شرکت های بازرسی در زمینه بازرسی عملکرد آسانسورهای نصب شده در سطح استان فعالیت می کنند.

رستمی بیان کرد: استفاده کنندگان از آسانسور می توانند با ارسال کد 10 رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می شود به سامانه پیامکی 10001517، از وضعیت تاییدیه آن آسانسور مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز