خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

۲۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی گلستان خلع ید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۵۸۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: ۲۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی گلستان خلع ید و به سرمایه گذاران جدید واگذار شد.

رضا شهمرادی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: مناقصه ۱۲ میلیارد تومانی برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی گنبدکاووس، آزادشهر و ناحیه صنعتی آقچلی آق قلا نیز انجام شده است.

وی ادامه داد:  با احداث این سه تصفیه خانه بخش عمده مشکلات زیست محیطی در این سه شهرک صنعتی رفع خواهد شد که در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان این موضوع به جدی پیگیری کردیم.

وی گفت: قرار است در روستای عطاآباد اق قلا یک ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان ایجاد کنیم که ۱۴ هکتار زمین به مبلغ ۸ میلیارد تومان خریداری شده و هم اکنون کار طراحی این ناحیه صنعتی آغاز شده است.

وی بیان کرد: درحال حاضرگاز رسانی به ناحیه صنعتی گمیشان با اعتبار بیش یک میلیارد تومان درحال انجام است که تنها ناحیه صنعتی است که گاز ندارد وهمچنین کار مطالعاتی اتصال شهرک صنعتی اترک به راه آهن اینچه برون نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران در شهرستان گنبدکاووس برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی این شهرستان استقبال خوبی کردند که توانستیم ۶۵ هکتار زمین تحویل بگیریم که هم اکنون پیمانکار در حال خیابان کشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز